4T VOLUM DEL LLIBRE 'EL BÀSQUET A CATALUNYA'

El passat dilluns 11 de març es va presentar oficialment el 4t volum del llibre 'El Bàsquet a Catalunya', de l'autor Lluís Puyalto. L'acte de presentació es va celebrar a l'Antiga Fàbrica Estrella Damm de Barcelona i va comptar amb un breu i distès col·loqui.

El llibre 'El Bàsquet a Catalunya' esdevé un resum de la història del Bàsquet al territori català, dividit en diverses etapes a nivell cronològic. En aquest quart volum, que s'emmarca dins el Centenari del Bàsquet Català, tracta des de la unificació fins a la modernització (1983-2010), s'hi narra l'evolució del bàsquet a Catalunya, en el període comprès entre l'any 1983 i el 2010.

Si esteu interessats o interessades a adquirir aquest llibre, podeu contactar directament amb la Fundació del Bàsquet Català.
- Donatiu: 15 euros.

Aquest donatiu va destinat íntegrament a la millora, restauració i compra de material del Fons Històric del centre d’estudis de la Fundació del Bàsquet Català.