TORNEJOS I ESDEVENIMENTS

Tornejos de Cloenda, Trobades de veterans, Diades de Bàsquet i molt més!

A la Fundació ens encarreguem no només de la planificació i organització de diferents torneigs i esdeveniments de bàsquet, sinó que també col·laborem i treballem conjuntament en projectes d'altres entitats del món de l'esport.
Bons exemples d'això són el ja conegut Torneig de Cloenda, Trobada de Veterans, Diades de Bàsquet en Família, entre d'altres.

Implicats en la promoció no només del bàsquet sinó de l'activitat física en general, amb aquestes activitats cerquem la implicació dels infants, dels joves i també de les respectives famílies.
Intentem, d'aquesta manera, el foment de valors com ara la integració i la implicació de tots a través l'esport com a eina vehicular.

Gràcies al col·lectiu tècnics i preparadors, alhora què coordinadors i responsables de grup, la Fundació aporta amb la seva estructura humana, experiència i amb els propis recursos, una sortida recreativa, lúdica i diferent a través d'aquests esdeveniments i torneigs de bàsquet.