VISITES D’ESCOLES

D’entre les activitats de la Fundació té notable importància l’atenció als centres escolars.

Al marge els programes específics d’esports en Casals i Campus, s’ofereix als Centres Escolars la possibilitat de visitar les instal·lacions de la Fundació, on pels més menuts el Museu és una atracció destacada amb moltes joguines de bàsquet i elements històrics com samarretes, pilotes i trofeus, que ells mai han vist.

El 16 de maig de 2011 s’inicià aquesta activitat amb la visita d’un grup d’alumnes de 4t de primària de l’escola Trinitàries de Badalona.

A més de veure el Museu i les dependències de la Fundació, visitaren la Sala d’Actes de la Federació Catalana de Basquetbol, on foren rebuts per dirigents de la Fundació i antics jugadors, que els explicaren el naixement del basquetbol i anècdotes de la seva experiència esportiva, podent també fer preguntes sobre el basquetbol i la seva història.

Per formalitzar una visita només cal entrar en contacte amb la Secretaria de la Fundació, tel. 93 396 66 20 o mail: