SELECCIONS CATALANES DE VETERANS/ES

Una de les activitats de caire esportiu de la Fundació és mantenir viu el contacte amb aquells jugadors i jugadores que, en el seu moment, varen ser ben representatius del bàsquet català.

Amb aquest motiu s’organitzen les Seleccions Catalanes Masculina i Femenina de Veterans/es, les quals disputen partits en ocasions que clubs i entitats ho sol·liciten.

En els últims temps s’han celebrat els següents partits:

· VIC “Ciutat del Bàsquet Català”, 19-11-2011. Al Pavelló Castell d’en Planes.

- S.C. Femenina – Combinat de Veteranes d’Osona i CB Vic:

La Selecció Catalana va ser dirigida per Neus Bartran, ajudada per Núria Rosell i va formar amb: Maria Lluís, Lali Vila, Rosa Pérez...

· 50è aniversari de la pista dels Lluïsos de Gràcia: 22-12-2012, als Lluïsos.

- S.C. Masculina – Lluïsos de Gràcia: 79 a 86.

La Selecció Catalana va ser dirigida per Josep Lluís Cortés i Joan Canals i va formar amb: Rafa Jofresa, Jaume Comas, Antoni Medianero, Joan Peñarroya, Jordi Pardo, Guifré Lluís, Julián Ortiz,Carles Marco, Carles Ruf, Josep M. Margall, Juanon Morales, Ricard Talaveron, i Dani Pérez.

- S.C. Femenina – Lluïsos de Gràcia: 45 a 58.

La Selecció Catalana va ser dirigida per Neus Bartran, ajudada per Maria Lluís i Núria Rosell, i va formar amb: Rosa Pérez, Teresa Parra, Pili Bilbao, Sandra Gallego, Sílvia Font, Laura Camps, Lali Vila, Rosa Maimí, J. Solana i Marta Casarramona.

· Memorial Pilar Vilanova. 18-5-2013, al Poliesportiu de la Mar Bella (Barcelona).

- S.C. Femenina – Mon Fisioteràpia Viladecans: 63 a 63.

La Selecció catalana va ser dirigida per Neus Bartran, ajudada per Maria Lluís i Núria Rosell, i va formar amb: Lídia Barragán, Meri Buil, Marta Casarramona, Ingrid Forteza, Irene López, Rosa Maimí, Rosa Pérez, Atenea Roldós, Sílvia Ruiz, Lali Vila i Marta Viruega.