BÀSQUET ALS CENTRES EDUCATIUS

Relacionat amb el programa “Bàsquet a les presons”, al 2014 es va signar un conveni de col·laboració amb el Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya, a fi de desenvolupar activitats esportives amb els intern de determinats Centres Educatius, iniciant-se en el C.E. L’Alzina, ubicat a Palau-Solità i Plegamans.
Fomentar i promoure el bàsquet com a eina de desenvolupament, de cohesió social i d’integració de valors fonamentals.

Del programa de promoció esportiva a les presons que la Fundació del Bàsquet Català i els serveis penitenciaris vàren acordar, neix la iniciativa de traslladar-lo al Centres Educatius de Barcelona.

Creiem que fomentant els valors de l’esport, que es poden traslladar a la vida quotidiana, els nostres professionals ajudaran al desenvolupament social dels interns, per tal de tenir una millor integració en els col·lectius de la societat.

Per això, igual que fem en les presons, treballem els nostres continguts en sessions setmanals i ho portem a la pràctica en trobades esportives amb externs, esporàdicament.