CONCERTS

Com manifestació cultural de gran sensibilitat, la música també té cabuda en les activitat de la Fundació, amb la finalitat tant d’oferir vetllades musicals com, a través de les mateixes, obtenir un ajut econòmic per la Fundació.

Aquestes manifestacions musicals s’han produït i s’aniran produint, quan les condicions siguin adients, com en alguns sopars de la "Festa dels Històrics Catalans" han intervingut cantants i conjunts que han amenitzat la trobada com:

- Recital de la soprano xinesa Angela Zhong, 8 d'abril de 2011, a la XVIII Festa dels Històrics.

- Recital del tenor Beñat Egiarte. 20 d'abril de 2012, a la XIX Festa dels Històrics.

- Òpera: "La fille du Regiment" de Gaetano Donizetti.  dissabte 13 d'abril de 2013, als Lluïsos de Gràcia, Barcelona.

- Concert del conjunt de jazz/blues "The Blackbirds", 26 d'abril de 2013, a la XX Festa dels Històrics.