COL·LABORA AMB NOSALTRES

El manteniment i desenvolupament de les diverses Activitats i àmbits de la Fundació, requereix disposar de recursos econòmics i d’incorporar nous elements pel fons històric.
Els recursos econòmics, regulats pel pressupost anual, s’obtenen bàsicament de les quotes anuals dels associats i de patrocinis/aportacions puntuals.

L’ampliació del fons històric s’aconsegueix amb les donacions d’entitats, clubs i particulars, així com de compres diverses.

Fent-se soci col·laborador:

Mitjançant la quota anual de col·laborador (60€ , deduïbles a l’lRPF).

Fent una aportació única i puntual (deduïble a l’IRPF).

Es pot fer via telefònica i/o extraient de la web el formulari d’inscripció.

Patrocini col·laborador:

Patrocinant l’organització d’esdeveniments, activitats o actes que promocioni la Fundació.

Fent donacions:

Un dels nostres objectius principals és el d’ampliar el fons documental de la Fundació. En l’actualitat la via primordial d’entrada de documentació són les donacions particulars, tant dels clubs com de persones; i també la cessió temporal. És per això que, demanem col·laboració i oferim les nostres instal·lacions i serveis per recollir, classificar i conservar els documents, fotografies, insígnies, medalles, revistes, samarretes, etc. que ens vulgueu fer arribar.

A l’Arxiu Històric i el Museu, es disposa de documents i material esportiu de persones /entitats tan significades com el Pare Eusebi Millán, Marcel·li Maneja, Joan Canals, Germans Costa i Amigó, JAC Sants, Manuel Espín, Enric Piquet, Josep M. Soro, Joan Riera, Lluïsos de Gràcia, Jusato Conbde, Joan Fa, Joan C. Mitjana, Alfonso Martínez o Joventut de Badalona, entre molts d’altres.

Què oferim?

Pel fet de ser col·laborador, podràs gaudir de les nostres instal·lacions i materials amb l’assessorament del nostre personal especialitzat, participar en les diferents activitats socials i culturals, rebre informació periòdica de les activitats i serveis organitzades per la Fundació del Bàsquet Català. Col·laborar amb clubs i entitats, recolzant-los en la celebració de les seves efemèrides, celebracions, etc.

Descarrega't la butlleta d'inscripció com a col·laborador