EXPOSICIÓ A MOLLET, "100 ANYS DE BASQUETBOL A CATALUNYA. DEL PATI AL PARQUET".

La mostra sobre els 100 anys de bàsquet a Catalunya juntament amb diferents objectes i elements del fons històric de la Fundació del Bàsquet Català, es podrà visitar fins el de l’11 al 30 d’octubre de 2018 al Centre Cultural La Marineta (C/ de l’Església, 7) de Mollet.

El Club Bàsquet Mollet celebra el seu 75 aniversari, vol recuperar i conèixer el passat del nostre club, els principals fets i motius que al llarg de tantes dècades han contribuït a fer del Club una entitat molt arrelada a la ciutat, els èxits i desil·lusions que han anat omplint moltes vides de tantes persones que han ajudat amb el seu esforç i treball a fer del CB Mollet una entitat plena de sentiment.
Per aquest motiu, en primer lloc, organitzarem una exposició històrica del nostre club amb material, fotografies i equipacions del passat i també elements de la història del bàsquet català conjuntament amb la Fundació del Bàsquet Català.
Aquesta exposició tindrà lloc al Centre Cultural La Marineta (C/ de l’Església, 7) i podrà visitar-se de l’11 al 30 d’octubre.

La inauguració serà el dijous 11 d’octubre a les 19:30 h.