EXPOSICIÓ A MOLLET, "100 ANYS DE BASQUETBOL A CATALUNYA. DEL PATI AL PARQUET".

La mostra '100 anys de basquetbol a Catalunya, del pati al parquet' està exposada fins el 30 d'octubre al Centre Cultural La Marineta de Mollet del Vallès.

El Club Bàsquet Mollet celebra enguany el seu 75è aniversari i, amb motiu d'aquesta efemèride, s'exposa la mostra '100 anys de basquetbol a Catalunya, del pati al parquet' produïda per la Fundació del Bàsquet Català (FBC).

Aquesta exposició, juntament amb diferents objectes i elements del fons històric de la Fundació del Bàsquet Català així com també material, fotografies i equipacions del passat del CB Mollet, es pot visitar de l'11 al 30 d'octubre de 2018 al Centre Cultural La Marineta de Mollet del Vallès (c/ de l'Església, 7). Dijous 11 d'octubre a les 19:30h va tenir lloc la inauguració.

Coincidint amb el seu 75è aniversari, el CB Mollet vol recuperar i conèixer el passat del club, així com els principals fets i motius que al llarg de tantes dècades han contribuït a fer del club una entitat molt arrelada a la ciutat, els èxits i desil·lusions que han anat omplint moltes vides de tantes persones que han ajudat amb el seu esforç i treball a fer del CB Mollet una entitat plena de sentiment.

Així doncs, la mostra es pot veure al Centre Cultural La Marineta fins el proper 30 d'octubre en horari de 15:15h a 21h de dilluns a divendres, mentre que els dissabtes es podrà visitar de 10h a 14h i de 16:30h a 20:30h.

El sopar, va ser un retrobament de moltes persones vinculades al Club Bàsquet Mollet durant tants i tants anys i una oportunitat de recordar moments amb la presentació del Documental de la Història del Club.

Sens dubte el moment més emotiu va ser el reconeixement a l’equip Campió de la Segona Divisió Nacional de la temporada 1977/1978 que va aconseguir l’ascens a la Primera Divisió Nacional. Un fet que va permetre situar la ciutat a l’elit del bàsquet estatal, i a la vegada que el millor del bàsquet nacional passés durant dues temporades per Mollet.

Tant l’exposició com al sopar es va poder comptar amb la presència del Sr. Enric Prats, Vicepresident primer de la Federació Catalana de Bàsquet i Vicepresident d'Afers Culturals de la Fundació del bàsquet Català.