El casal ha arribat a la seva fi, i aquesta setmana hem volgut acomiadar-nos com cal!

Quan vam començar a organitzar el casal d’aquest estiu, no sabíem fins quan podríem estar ni si es podria realitzar a causa de la pandèmia. Nosaltres li vam posar totes les nostres ganes des de principi i és un plaer dir que tanquem les portes a dia 31 de juliol!

Aquesta última setmana, el casal de petits ha fet un viatge a l’espai i han descobert la resta de planetes que poden arribar a trobar. Fins i tot, han dissenyat un coet per poder fer el seu llarg viatge!

Les activitats han estat ambientades amb el centre d’interès i tot i que ha costat, han aconseguit trobar tots els planetes perduts. Després d’aquesta feina tan complicada, es mereixen unes bones vacances!

El casal ESPORTIU no s’ha cansat de jugar al Shootball i l’han convertit en l’activitat de l’estiu, tot un descobriment. Les gimcanes segueixen sent les més divertides i han fet un munt d’activitats noves.

Per tal de combatre la calor d’aquests dies, els jocs d’aigua han estat la millor solució i no hi havia manera de treure’ls de sota la mànega. Esperem que al 2021 ja la puguem convertir en una piscina!

En tot moment, tant monitors com infants hem mantingut la il·lusió de poder seguir amb el casal endavant i així ha estat. Tots hem fet un gran esforç per poder oferir la màxima seguretat a les activitats i els petits han estat els primers en posar el seu gra de sorra per continuar amb les activitats i la diversió.

Us volem donar les gràcies per la confiança dipositada en nosaltres des del primer moment i desitgem que el pròxim estiu podem estar gaudint del nostre casal en les millors condicions. Esperem tornar-vos a veure molt aviat.

MOLT BON ESTIU I FINS L’ANY QUE VE!

1,2,3… VALLCARCA NORD!!!