El que més ens agrada, competir i gaudir del bàsquet!

Aquesta setmana igual que les anteriors ha estat plena d’emocions, competicions, jocs, dinàmiques i diversió en el campus Game Time. A més a més em pogut tenir novament un convidat molt especial amb nosaltres, el jugador professional Jordi Tries, el qual no només ha assistit al campus a fer-nos una visita sinó que novament ha participat activament jugant i competint amb els nostres jugadors.

El dilluns vam obrir les portes del nostre campus a les 9:45 rebent cadascun dels nois a la porta on, ja es costum, prendre la temperatura i posar-nos gel antisèptic per iniciar el dia.

Quan tots els nois van ser dins del campus vam fer una petita explicació de les normatives bàsiques i el funcionament de Game Time per a tots els nous.

A continuació vam realitzar un petit joc per conèixer-nos  entre tots seguit d’un 2×2 i la clàssica competició de triples la qual ens va deixar com a classificats per divendres a:

• Aniol (27 punts)
  • Manel (27 punts)
  • Pablo (25 punts)
  • Josep (25 punts)
  • Jay (24 punts)
  • Vernon (21 punts)
  • Mar (20 punts)
  • Victor (19 punts)
  • Didac (18 punts)
  • Brylle ( 16 punts)

El dimarts com cada setmana va ser el dia més cansat pels nostres jugadors ja que, es realitzen 2 competicions que compten amb final el divendres, el 5×5 i el circuit d’habilitats.

Tot i així els jugadors i jugadores fent un bon descans a l’hora d’esmorzars van aguantar sense problemes les competicions i van poder mantenir el ritme fins al final deixant-nos unes grans exhibicions en ambdues competències.

Els classificats del 5×5 van ser:

• Primer classificat: Ona, Victor, Josep, Xavi, David, Manel i Jay.
  • Segon classificat: Imad, Guillem, Didac, Patricia, Marti i Ainhoa.
  • Tercer classificat: Simó, Mar, Marc, Jan, Aniol, Irene i Marc.
  • Quart classificat: Vernon, Younes, Lara, Ibai, Dunia i Brylle.

Els classificats i els temps del concurs d’habilitats d’aquesta setmana van ser:

1. Simó (45’71 segons)
  2. Pablo (43’53 segons)
  3. Martí (43’93 segons)
  4. Marc (44’56 segons)
  5. Bruno (50’19 segons)
  6. Aniol (51’41 segons)
  7. Jay (52’10 segons)
  8. Roger (54’10 segons)
  9. Ona (54’26 segons)
  10. Manel (54’71 segons)

El dimecres com ja és habitual és el dia on els nois i noies estan més casats, per tant realitzem activitats més recreatives i únicament realitzem la competició del 1×1. A més a més al final del dia fem una escapadeta fins a la platja per treure’ns la calor de sobre, relaxar-nos i sobretot divertir-nos

Els classificats de l’1×1 de la setmana i grup han estat:

Grup 1: Mark, Bryan, Dídac, Jan, Jay i Brylle.

Grup 2: Vernon, Simó, Guillem, Marcel, Imad i Daniela.

Grup 3: Josep, Aniol, Pablo, Manel, Xavi i Roger.

El dijous de la mateixa manera que la setmana anterior va ser un dia força especial ja que els nostres jugadors i jugadores van poder parlar, fer-li preguntes i realitzar algun 1×1 amb el Jordi Tries després de l’esmorzar.

A més a més vam organitzar uns partits de 5×5  per grups de convivència on en Jordi va participar activament amb tots i cadascun dels participants del campus. Aquí tots ells van poder saber que era tenir un jugador professional al mateix equip i també que era tenir-lo en contra. Podem dir que vas ser un gran experiència molt enriquidora per tots ells, tot i així el millor era veure la cara de felicitat dels nostres nois i noies a l’hora de poder-lo tenir l’equip i rebre una assistència seva o per altra banda defensar-lo, missió que no va ser senzilla per cap dels nostres jugadors.

Abans de tot això el mateix dimarts vam realitzar la competició de tir per parelles two ball, la qual ens va deixar com a finalistes pel divendres a:

1. Daniela i Aniol (27 punts)
  2. Roger i Bryan (30 punts)
  3. Vernon i Jan (28 punts)
  4. Ainhoa i Xavi (26 punts)
  5. Younes i jay (25 punts)
  6. Imad i Irene (24 punts)
  7. Marc i Dídac (23 punts)
  8. Guillem i Arturo (23 punts)

Finalment ha arribat el divendres, el dia de les grans finals on cada setmana els nostres jugadors i jugadores ens deixen partits ajustats, jugades increïbles, cistelles l’últim segon i remuntades espectaculars.

A continuació anomenarem els guanyadors de cada competició:

En el torneig de 5×5 l’equip guanyador ha estat el compost per Imad, Guillem, Dídac, Patricia, Ainhoa i Martí.

En el circuit d’habilitats el campió ha estat en Martí Canals amb un increïble temps de 35,26 segons.

En el Two Ball la parella guanyadora ha estat la composta per Daniela i Aniol amb un marcador de 25 punts.

Finalment en la competició d’1×1 els 3 guanyadors han estat en Dídac, el Josep i en Vernon.

Ha estat una gran setmana plena d’emocions, sorpreses, competicions, diversió i grans moments per recordar. Podríem dir que cada setmana esta sent millor que l’anterior i tot i que sé que us ho dic cada setmana m’encanta poder dir que tots els nostres nois i noies són uns grandíssims competidors tant a nivell esportiu com a nivell humà, sempre donant més importància a l’esportivitat que a qualsevol altra cosa.

La setmana següent serà l’última però no per ser-ho serà menys que les anteriors, com cada setmana dic… LA SETMANA SEGÜENT MÉS I MILLOR!