ENGEGA EL PRIMER TORN A TORTOSA!

Benvingudes i benvinguts!

75 jugadores i jugadors, 1 fisioterapèuta i 9 entrenadors dirigits pel Gerard i l’Héctor engeguen aquest primer Campus del Bàsquet Català 2019.

Bàsquet, una mica de calor i molta il·lusió són els ingredients que es barrejaran durant aquests set dies de convivència al Seminari de Tortosa.

Un cop hem despedit les famílies, els jugadors i jugadores han conegut l’equip d’entrenadors i han assistit a la xerrada del Director.

Bosses, motxilles i maletes cap a al 2n pis de l’ala D del Seminari, on ens esperaven unes habitacions preparades: Los Angeles Lakers per a noies del 2006, l’habitació dels Warriors per als minis masculins…

23:53h de la nit, acabat el joc de nit consistent en un cluedo que ens ha fet conèixer la instal·lació… estem acabant de rentar dents i preparant-nos per tancar llums.

Estigueu atents a Twitter (@FundacioBasquet) i a Instagram (@fundaciodelbasquetcatala). Les Xarxes Socials ens dónen una immediatesa genial!

No ens perdeu la pista, això només ha fet que començar!