65.182, EL NÚMERO DE LA SORT DE LA FUNDACIÓ DEL BÀSQUET CATALÀ

La Fundació del Bàsquet Català (FBC) posa a la vostra disposició les participacions de la Rifa de Nadal d'enguany. Un any més es jugarà a un sol número, el 65.182.

Les participacions són d'1€ (0,80 € de joc + 0,20€ de donatiu) i es poden adquirir a les oficines de la Fundació del Bàsquet Català:

•  Presencialment, en horari de 10 a 14h i de 16 a 19h.
  • Per telèfon al 93 396 66 20.

També es poden adquirir a la seu de la Federació Catalana de Basquetbol a Barcelona i a les Representacions Territorials de l'FCBQ a Girona, Lleida i Tarragona.

• FEDERACIÓ CATALANA DE BASQUETBOL (Rambla Guipúscoa, 27, planta baixa – Barcelona)
  • RT DE GIRONA DE L’FCBQ (Passeig d’Olot, 82 – Girona)
  • RT DE LLEIDA DE L’FCBQ (c/ Tarragona, 27, entresol – Lleida)
  • RT DE TARRAGONAD E L’FCBQ (c/ Comte Rius, 19, principal – Tarragona)