ESCOLES DE BÀSQUET

Amb la promoció de l'esport com a principal objectiu entre els infants i joves, des de la Fundació del Bàsquet Català donem un èmfasi especial a les anomenades "Escoles de Bàsquet" en els diferents centres educatius de Catalunya.
Treballant amb nens i nenes a partir de 4-5 anys, impulsem el bàsquet en aquelles zones i centres on la seva pràctica és reduïda o inexistent.

Alhora, fomentem el bàsquet també en la vessant més competitiva, sense perdre de vista els valors, base de tot esport.
A partir de programacions específiques i d’un seguiment personalitzat i continu, volem potenciar el nivell tècnic i tàctic per tal de formar bons jugadors i jugadores de bàsquet i bons esportistes.

Creiem en la nostra manera de treballar, separant els grups en franjes d'edats i treballant des de la base, sense saltar-nos cap etapa d’aprenentatge amb la finalitat d'arribar a categories sènior amb el coneixement de tots els aspectes d’aquest esport.

PARCGÜELL

Durant el present curs 2016-2017 ja estem treballant directe o indirectement a 25 escoles repartides per tota Barcelona, gestionant tant els seus serveis extraescolars com treballant els diversos campus i casals què aquests centres educatius volen oferir als seus alumnes.

1. Escola Pere Poveda

23. Escola Mediterrània

24. Escola Nou Patufet

25. Escola Pau Romeva

Al mateix temps i per tal de promocionar a tots i cadascun dels centres una estructura i un funcionament correcte, hem creat diferents projectes. Aquests projectes es trobem pensats per a satisfer les necessitats socials i esportives no només dels participants d'aquestes escoles i instituts, sinó també dels joves què viuen a prop d'aquests centres educatius. Alhora, els centres també aconsegueixen oferir serveis esportius i lúdics als seus alumnes.

Mitjançant la unió dels participants dels diferents centres segons rangs d'edat i fent-los col·laborar entre ells tant a nivell logístic (instal·lacions, material i horaris) com a nivell personal (entrenaran junts dins del mateix equip) aconseguim la creació de Unions d''Escoles Esportives.