L'ESPORTIU, ÀLEX GOZALBO, MARC MUNDET I XAVI BALLESTERPS, GUARDONATS AMB ELS PREMIS FBC DE PERIODISME ESPORTIU.

L'Hotel Catalonia Barcelona Plaza ha estat l'escenari, aquest dimecres 7 de setembre, de l'acte de lliurament de la segona edició dels 'Premis Fundació del Bàsquet Català de Periodisme Esportiu'.

Instaurats per la Fundació del Bàsquet Català (FBC) en el seu afany de donar a conèixer i promocionar la seva tasca i objectius, la Fundació ha propiciat i establert aquest premi en quatre categories (premsa escrita, premsa digital, ràdio i televisió). Uns premis amb els que vol guardonar els professionals i entitats, la tasca dels quals aporta quelcom més que una simple informació de resultats o cròniques de partits, i que sobresurt pels seus valors, coneixements i formació.

Els guardonats en aquesta segona edició han estat els següents:

- Premsa Escrita

al diari especialitzat en català, L'Esportiu.

- Premsa Digital

al blog del redactor del diari ARA, Sr. Àlex Gozalbo.

- Ràdio

al locutor de RAC1, Sr. Marc Mundet.

- Televisió

al periodista de Televisió de Badalona, Sr. Xavi Ballesteros.

El lliurament d'aquests 'Premis Fundació del Bàsquet Català de Periodisme Esportiu' s'ha celebrat a l'Hotel Catalonia Barcelona Plaza tot coincidint també amb la presentació oficial de la Copa Catalunya Masculina i Femenina 2016-2017.

Fotos: M.A. Chazo (FCBQ)