MEMORIAL ALBERT GASULLA

Fòrum per entrenadors en memòria de qui fou un home històric del nostre esport, mestre d’entrenadors i jugadors, impulsor de múltiples activitats, entre elles l’engegada de la Fundació, la creació de l’Escola d’Entrenadors primer i l’Associació Catalana d’’Entrenadors (ACEB) actual, introductor i difusor del Minibàsquet, vetllador permanent de les essències del nostre esport, etc, etc.

L’ALBERT GASULLA i ANGLA, ens va deixar al desembre del 2011

En Memòria seva es va instaurar el “Memorial Albert Gasulla”, un fòrum on realitzar trobades, taules rodones, clínics, etc, envers temàtiques diverses del nostre esport, bàsicament dedicades als entrenadors i organitzades en el marc d’esdeveniments com el “Torneig Molinet” de Minibàsquet o en els actes de la “Ciutat del Bàsquet Català”, que es celebra anualment, i en estreta col·laboració amb l’Associació Catalana d’Entrenadors de Basquetbol, l’ACEB.

· 1r Memorial A.G. (03-01-2013). Taula rodona: “Present i futur del nostre bàsquet”.

Ponents: Ricard Casas, Joan Creus, Jordi Villacampa i Josep Vives.

Lloc: Sala d’Actes de l’FCBQ.

· 2n Memorial A.G. (04-01-2014). Jornada Tècnica de Formació a càrrec de Josep M. Margall, amb el tema: “Exercicis par a la millora dels fonaments”.

Lloc: Pavelló de l’Illa Diagonal.

· 3r Memorial A.G. (26-09-2015). Jornada Tècnica de Formació a càrrec de Aleix Duran Nyssen, amb el tema: “La utilització de les mans per augmentar l’agressivitat i l’èxit defensiu”.

Lloc: Pavelló Olímpic de Granollers.