Una última setmana que deixa amb ganes de més!

Ha arribat l’ultima setmana del campus Game Time, però tot i ser l’última no es queda enrere respecte a les anteriors, ha estat una setmana plena de competicions, jocs, dinàmiques i diversió.

El dilluns igual que les setmanes anteriors vam fer una petita presentació pels nous jugadors i vam iniciar la clàssica competició de tir de la cistella impossible per tal que els nois i noies es coneguessin entre ells.

Tot seguit vam realitzar un 2×2 entre grups i finalment, la competició de triples, que ens va deixar com a finalistes a:

1. Aniol (25 punts).
  2. Vernon (23 punts)
  3. Younes (22 punts)
  4. Bryan (22 punts)
  5. Josep (21 punts)
  6. Manel (17 punts)
  7. Pau (16 punts)
  8. Patricia (15 punts)

El dimarts com ja sabeu és el dia més intens, ja que compta amb 2 competicions que tenen final divendres, i aquesta setmana no ha estat menys. Tot i així aquesta setmana en lloc de fer el clàssic 5×5 em realitzat una competició de 3×3, per altra banda, el circuit d’habilitats s’ha mantingut com sempre. A continuació us deixo els classificats de cada competició per divendres:

Classificats 3×3:

Grup 1:

• Equip 2 (Imad, Guillem i Alvaro)
  • Equip 1 (Bryan, Irene i Artemiy)

Grup 2:

• Equip 2 (Josep, Arturo i Marcel)
  • Equip 4 (Aniol, Adrià i Ibai)

Classificat del circuit d’habilitats:

1. Aniol (32,35 segons)
  2. Artemiy (36,08 segons)
  3. Adrià (40,67 segons)
  4. Martí (41,90 segons)
  5. Marcel (47,33 segons)
  6. Imad (48,49 segons)
  7. Pau (50,21 segons)
  8. Younes (50,40 segons)
  9. Manel (50, 45 segons)
  10. Guillem (52,06 segons)

El dimecres novament ha estat el dia més relaxat pels nostres nois i noies, hem realitzat diverses activitats i finalment hem anat a la platja per relaxar-nos i refrescar-nos. Val a dir que ha estat un dels dies més calorosos de tot el campus.

Tot i així com cada dimecres no podia faltar el nostre 1×1, el qual ens ha deixat grans jugades i remuntades a l’últim segons amb cistelles pràcticament impossibles.

Els classificats per divendres de l’1×1 són:

Grup 1:

1. Hugo
  2. Bryan
  3. Mark
  4. Guillem
  5. Alvaro

Grup 2:

1. Aniol
  2. Pablo
  3. Josep
  4. Martí
  5. Younes
  6. Ainhoa

El dijous ha estat un dia on hem realitzat diverses activitats i dinàmiques diferents, com per exemple un partit per objectius, on l’única manera de guanyar és aconseguir l’objectiu marcat pel monitor, els punts no valen, només els objectius marcats.

Tot i així, com cada dijous, no podia faltar la nostra competició de tir per parelles, el two ball, on cada setmana les anotacions realitzades han anat en augment per part dels nostres jugadors i jugadores.

Aquí estan les anotacions i noms dels finalistes per divendres:

1. Aniol i Adrià (62 punts)
  2. Ibai i Marí (55 punts)
  3. Vernon i Marcel (42 punts)
  4. Younes i Arturo (37 punts)
  5. Artemiy i Imad (34 punts)
  6. Josep i Ainhoa (34 punts)
  7. Ainhoa i Guillem (34 punts)

Finalment ha arribat el divendres, el dia de les finals, val a dir que la intensitat d’aquestes finals i els marcadors ajustats han estat increïbles. Sembla que els nostres jugadors i jugadores, sabent que era l’últim dia, estaven més intensos que mai.

Hem iniciat el dia amb un escalfament i estiraments, seguit de la final d’1×1 on els nostres guanyadors han estat:

• Grup 1: Mark.
  • Grup 2: Josep.

Hem continuat amb la final del concurs de triples on hem tingut com a guanyador en Pau.

Tot seguit hem gaudit de les finals del 3×3 on després d’unes finals, a tres partits molt igualats en cada grup, hem tingut com a guanyadors a:

Grup 1

• Equip 2: Imad, Guillem i Alvaro.

Grup 2

• Equip 2: Josep, Arturo i Marcel.

A continuació hem realitzat les finals del circuit d’habilitats on el nostre guanyador de la setmana ha estat en Martí Canals amb un temps de 41,80 segons.

Com a competició final hem realitzat el two ball on les nostres parelles han treballat de manera conjunta per obtenir les màximes anotacions possibles, tot i així, la nostra parella guanyadora de la setmana han estat en Aniol i l’ Adrià amb una anotació de 37 punts.

Com a cloenda hem fet l’entrega de premis a tots els nostres jugadors i jugadores guanyadors de les competicions i hem realitzat un petit comiat.

Per acabar tots els nois i noies sembla que han quedat molt contens, ja que tots i cadascun d’ells han marxat acomiadant-se de tot l’equip de monitors amb un somriure i dient un fins l’any que ve. Així que crec que no hi ha millors paraules per acomiadar-nos que les mateixes que els nens ens deien a nosaltres al marxar per la porta aquest migdia:

ENS VEIEM EN UN ANY A GAME TIME, FINS L’ANY QUE VE!!