Llista definitiva ajuts econòmics de la Fundació del Bàsquet Català

Publicada la llista definitiva de la concessió d’ajuts econòmics de la Fundació del Bàsquet Català (FBC) a esportistes federats nascuts entre els anys 2011 i 2016.

L’accés a la pràctica del bàsquet i de l’activitat física, afavorir la inclusió de tots els infants i joves en el bàsquet; assolir coneixements propis del món del bàsquet; així com hàbits d’higiene i valors intrínsecs de l’esport són les finalitats d’aquesta convocatòria en la seva cinquena edició, aprovada per la Comissió Executiva de la Fundació del Bàsquet Català.

Alhora, es pretén impulsar el sentiment de pertinença a una localitat o districte, unida al/s club/s ubicats més a prop, a total de XX esportistes d’arreu del territori català, que gaudiran d’aquest ajut econòmic per aquesta temporada 2024-2025.