BQ SOCIAL

PROJECTES SOCIALS

Tenim un compromís amb la societat i especialment amb col·lectius en risc d’esclusió social

Un dels nostres propòsits principals és el de fomentar el bàsquet i promoure la pràctica esportiva a Catalunya, entenent que, l’activitat física aporta grans beneficis físics i psicològics a totes les edats.

És per això que, el principal objectiu de la Fundació és integrar dins dels nostres projectes a tots els col·lectius en risc d’exclusió social. D’aquesta manera, utilitzem l’esport com a mitjà de desenvolupament i cohesió social.

L’accés a la pràctica esportiva a la ciutat de Barcelona, en molts casos, es veu limitada, donat que tots els ciutadans per molt que des de les administracions es fomenti la democratització de l’accés, no és una realitat. Aquesta barrera, en la majoria dels casos, ve donada per:

• Barrera social
  • Barrera econòmica
  • Barrera cultural

Per aquest motiu, els nostres esforços en aquest àmbit se centren en què cap persona de la població catalana es quedi sense la possibilitat de practicar esport, donant molta importància la transmissió de valors, ja que entenem l’educació i l’esport com a escola ideal per a la vida.

Els projectes socials que portem a terme actualment són: