Aquesta setmana treball específic de la velocitat en el joc

I en Jordi Trias torna a visitar-nos

En aquest tercer torn, on hem sigut un total de 80 nens i nenes, hem viscut cinc dies molt intensos… Entrenaments, competicions, piscina i una visita molt especial.

En els entrenaments d’aquesta setmana hem treballat la velocitat en el joc. Els contraatacs, les superioritats i les diferents situacions del joc en el qual els jugadors han de millorar la seva presa de decisions. D’altra banda, s’ha fet èmfasi en les transicions ofensives i les diferents opcions que dóna córrer la pista. El joc ràpid ha sigut l’eix principal de la setmana.

Després d’entrenar..CAP A LA PISCINA! Una estona de relax que serveis perquè els participants es recuperin una mica i puguin estar al màxim a la tarda per les competicions.

El dia a dia del Campus està marcat per una competició general que l’hem anomenat ALL-STAR DEL CAMPUS DE SANT IGNASI. On dins de casa grup de convivència, uns jugadors/es formen part del TEAM JORDI TRIAS i uns altres del TEAM NÚRIA MARTINEZ i durant tota la setmana, en els entrenaments es realitzen competicions on els participants poden guanyar punts pel seu equip. També hi ha competicions específiques de l’All-Star, on cada equip escull els seus representants per a cada competició. Qui guanyarà aquesta setmana?, Jordi o Núria?… Avui ho sabrem!!

I per acabar, aquesta setmana hem tingut la visita de l’exjugador professional Jordi Trias. Ha passat el matí amb els jugadors i jugadores on l’han pogut conèixer i fer-li preguntes i saber una mica d’ell i de la seva carrera com a professional. També ha jugat una estona amb els jugadors i jugadores i més d’un s’ha emportat algun tap o una esmaixada a la cara.

Els jugadors/es estaven encantats… Gràcies per venir JORDI!

Fins aquí el tercer torn, això no ha fet més que començar i encara ens queden molts entrenaments, competicions i alguna sorpresa més… Seguim!