Una setmana més i ens plantem a l’equador del casal. Voleu saber què hem fet?

Iniciàvem la 3a setmana del casal anant tot els peques al JUMPING EXTREME, quines ganes de saltar i trencar la rutina teníem, les imatges ho diuen tot! I per altra banda, quin bon dilluns vam passar per iniciar la setmana dels ANIMALS que viuen a la GRANJA.

Dimarts els més grans de primària vam tenir l’experiència de jugar a pàdel, per molts desconeguda i van acabar amb molt bones sensacions i amb ganes de repetir els partidets.

Dimecres primària va anar a la platja, el dia no es presentava del tot bé però al final a mig matí vam poder gaudir d’una bona estona de sol i aprofitar les estones a l’aigua, dijous va ser el torn dels nens de la ESO, els quals van estar fent partidets de volei per entrar en calor abans de banyar-se estan fets uns grans esportistes polivalents.

Aprofitant que hem arribat a l’equador del casal tots els grups han realitzat les seves samarretes, totes han quedat genial i són úniques. Però no han sigut les úniques manualitats d’aquesta setmana, els més petits han fet animals, pintat mandales… Els més grans han estat fent tasques de “manteniment” del pati de l’escola i donant una mica de color als espais oberts i compartits!

Una setmana més superada i anem omplint la motxilla d’aquest estiu amb les experiències i emocions d’aquest estiu 2020 tan especial.

1,2,3 BUENPAS la setmana vinent més notícies!