Una setmana més de Casal, una setmana més de diversió!

Les mesures de seguretat continúen molt presents, però no ens evita gaudir de les vacances d’estiu!

fins aquí el tercer torn! Un cop superat l’equador del nostre casal d’estiu us volem dir que això encara no s’ha acabat!!! Tenim un munt de coses per a explicar-vos d’aquesta setmana!

Per part de P3-P4 aquesta setmana hem treballat la naturahem pogut gaudir d’aquesta amb tots els nostres sentitsHem anat a buscar les pinyes màgiques del Poveda per poder decorar-les, hem fet visites al parc no tan sols per jugar sinó per conèixer el nostre entorn i aprendre a cuidar-lo i respectar-lo.

P5 i 1R també han pogut gaudir de la natura que ens envoltafent una gimcana de les fulles màgiques amb les quals van crear les seves bosses aromàtiques per les seves famíliesesperem que les gaudiu! A més a méshem fet la sortida a la Piscina de la Creueta del Coll on s’ho han passat genial!

Al casal ESPORTIU, les nostres nenes i nens han pogut disfrutar de totes les activitats que els seus monitors els hi han preparat, no han parat de jugar! Han provat esports nousdinàmiques i jocs molt divertits.més hem pogut gaudir de la platja aquests dies de tanta calor i hem fet un seguit de gimcanes molt divertides al Parc de la Creueta del Coll, no hem parat de riure!

La ESO, els grans del nostre casal, tampoc han parat, entre la platja, la gimcana a la creueta i la sortida al Salting no han parat de gaudir del nostre estiu, encara ens queda molt casal d’estiu per devant!

Us esperem la setmana que ve!