Que el ritme no s’aturi!

Inici de les competicions, dels entrenaments per grups, dels jocs de lleure i la visita d’en Jaume Comas… entre d’altres!

Diumenge, després de passar la primera nit al campus vam iniciar el dia amb els primers entrenos de nivell, per tal que tothom pugui exprimir al màxim l’aprenentatge durant aquesta setmana i el primer bany a la piscina, una de les coses més especials del seminari de Tortosa. A més, a la nit vam començar la més aclamada competició, la Eurolliga del campus; el 5×5.

Dilluns dia important, a més de seguir amb la competició de 5×5 i els entrenos amb els grups definitius, vam començar la competició de lleure, on tots els grups donen el millor de sí per endur-se la victòria. Aquesta consisteix en reunir en 4 grups les taules de menjador i formar un equip que competeixi durant tota la setmana contra els altres grups. La temàtica que hem escollit és les estacions de l’any; al llarg del dia en les diferents estones de lleure que marquem, cada estació competirà alhora que s’identifica amb la seva temàtica. A més, el que més es tindrà en compte i, per tant, serà l’objectiu de la dinàmica, és la unió de grup i que els nois i les noies arribin a fer tanta pinya que guanyin la competició.

Per altre banda, per la tarda, i aprofitant la vista d’en Jaume Comas, seleccionador de 3×3 català i espanyol, vam iniciar la nostra pròpia competició de 3×3. Ell prèviament ens va fer una breu explicació sobre la mecànica de joc i les normes principals de la competició i després es va quedar al debut dels nostres nois i les noies. Si segueixen així veurem a més d’un jugador i jugadora jugant 3×3 a nivell alt en els propers anys!

Avui dimarts hem seguit amb els entrenaments i dinàmiques amb els grups de convivència, seguim coneixent nous amics i amigues i passant molta calor a Tortosa (que solucionem amb la piscina i sinó, ens tirem aigua a les estones de lleure!), però res ens atura i tenim més ganes de que sigui demà! Ostres… que demà a més ve en Jordi Trias a visitar-nos i a competir! Doncs abans de dormir…a pensar en les preguntes que li farem demà. Bona nit!!!