En Jaume Comas ha visitat aquest dilluns Tortosa 2 per posar-nos al dia del 3×3

Clínic per totes les edats, competició de 3×3 i concurs de triples, és el que ens ha aportat el seleccionador nacional el segon dia de Campus

Aquest dilluns, després d’un dia d’adaptació al Campus, a la nova normalitat esportiva i de conèixer els companys i companyes dels grups de convivència, va venir a veure’ns un any més en Jaume Comas, seleccionador nacional de 3×3 a fer-nos una visita després de dinar.

Durant el matí vam poder entrenar amb els grups ja definits, per fi! Amb les ganes que teníem de tornar a fer jocs de tir, domini de bot, jocs de passes i trenes… el que sigui per fer rodar la pilota de nou!

Per passar la calor, una estoneta de piscina, gelat i xerrades confidents amb els companys/es, fins que ens ha arribat l’hora de dinar i descansar una estona.

La tarda ha començat amb una breu explicació de la normativa del 3×3 i les variants respecte el joc tradicional, acompanyat d’uns quants exemples pràctics. Quan era el torn dels jugadors i jugadores per practicar el que havíem après, el termòmetre ha marcat una temperatura força alta i s’ha decidit ajornar el 3×3 per la nit i fer un torn de piscina extra.

Així doncs, després de sopar i ben fresquets, ens hem calçat les vambes i hem començat la competició de 3×3 per categories.

Una gran visita d’en Jaume per acabar la nit d’allò més bé!