Agafant sensacions de bàsquet i d’estiu!

La visita de la Núria Martínez va deixar alucinats a tots els participants del 1r torn.

Benvingudes i benvinguts, un any més, al dia a dia del Campus de Bàsquet del Col·legi Sant Ignasi. Iniciem el primer torn del 8è campus amb 80 nens i nenes gaudint del bàsquet i de l’estiu.

Aquesta primera setmana hem diferenciat quatre grups d’entrenament:
El grup de PETITS (1er i 2on), el grup de MITJANS 1 (3r i 4t) , el grup de MITJANS 2(5è) el grup de GRANS (6è – 4t ESO).

El matí de divendres vam disputar les finals de les diferents competicions que hem anat fent totes les tardes de Campus, com el Twoball, el ja mític Sanasi -concurs d’habilitats-, el Superman, el FastShoot, i el 3×3. Un cop acabades i, en plena calor que feia, ens vam refrescar a la piscina!

Durant la tarda de divendres vam rebre la visita de la gran jugadora NÚRIA MARTÍNEZ, la qual va dedicar tota la tarda a conèixer als nois i noies del campus que van poder fer-li preguntes i saber una mica d’ella i de la seva carrera com a professional. Els participants es van quedar boca-badats amb ella!

Fins aquí el primer torn, això no ha fet més que començar i encara ens queden molts entrenaments, competicions i alguna sorpresa més… Seguim!

Som-hi que ni el sol ni la calor ni el COVID ens ATURA!!