Acaba l’Estiu de la Fundació!

Finalitzat un estiu d’èxit rotund… des de les terres de l’Ebre fins a la ciutat de Barcelona!

Els Campus del Bàsquet Català 2019 finalitzen amb un rècord de participació!

Un total de gairebé 1.300 infants i joves i més de 150 coordinadors/es i equips tècnics formats per monitors/es, entrenadors/es, fisioterpèutes, monitoratge en pràctiques, etc. que han treballat durant 5 setmanes per aconseguir fer d’aquests mesos de juny i juliol uns dies divertits, únics i plens de records.

Acabem un estiu ple d’emocions. Ple d’imatges de nenes i nens somrient, de sortides, autocars i trajectes. D’alguna baralla puntual, de moments de cansament, de soroll, crits i himnes tan instal·lats com el famós “CAMARERO”.

De molta calor i molta aigua. De desconeguts que es transformen en amics, de monitors i monitores que ens han acompanyat i han estirat de paciència en algun moment. D’abraçades de comiat i d’alguna llàgrima nostàlgica.

Acabem un estiu contents, agraïts i orgullosos què hagueu triat la Fundació del Bàsquet Català i tots els centres i campus què organitzem per a deixar-nos gaudir dels vostres fills i filles.

Esperem haver complert les expectatives tant dels més menuts com de les famílies que hi sou darrere.

I en especial, i per sobre de tot, esperem haver fet que ells i elles -els més petits-, que són a qui realment ens dirigim… s’ho hagin passat bé, hagin gaudit i estiguin contant els dies per a que arribi el proper Casal o Campus.

Gràcies de nou i molt bones vacances!