EL SEGON VAIXELL ARRIBA A PORT!

Un resum del que dóna de si una setmana a Vallcarca…

Sense adonar-nos, ja hem acabat la segona setmana!

Els més petits del casal van iniciar el casal amb la visita dels PIRATES DE VALLCARCA. Havien d’estar preparats per l’excursió a Marineland i van fer un gran nombre d’activitats relacionades amb els protagonistes d’aquesta setmana.

Com a tot vaixell, els nostres menuts tripulants necessitaven la bandera que els representés i ells mateixos la van preparar. Amb els barrets i màscares de pirates que es van fer, P3 i P4 ja s’havien convertit en vertaders pirates!

Els de P5 i 1r no podien ser menys i es van construir banderes personalitzades, cada un es va construir la seva pròpia bandera! Ja estàvem TOTS preparats per anar d’excursió!

Dijous vam arribar a Marineland amb moltes ganes de tirar-nos pels tobogans del parc i poder-nos refrescar. Només arribar, el primer que vam fer va ser vigilar si hi havia algun vaixell pirata, en comprovar que no hi havia perill, ens vam llançar cap a la piscina. Un cop vam veure els tobogans, petit o gran no ens vam deixar ni un! Després, vam descansar un mica de tanta activitat i vam poder veure un espectacle de dofins a la piscina, que bonics són!

Els companys del CASAL ESPORTIU tampoc s’ho han passat gens malament aquesta setmana…

Dilluns els de 6è ja marxaven d’excursió a la platja a refrescar-nos i els de l’ESO no van ser menys i van marxar a fer una gimcana per Barcelona. Els turistes van quedar ben parats amb els balls a ple centre de la ciutat dels nostres nois i noies més grans.

Tot i no marxar, els altres cursos van poder fer una gran gimcana amb totes les activitats que van preparar els nostres monitors. Van compartir i competir!

Dimarts vam marxar a HUMOR AMARILLO (Castellolí), a córrer, saltar i amarar-nos la samarreta. Durant el matí, vam estar fent activitats a tots castells inflables que hi havia, on no ens paraven de mullar i posar-nos més difícil aconseguir superar els obstacles. Les remullades i els llançaments a l’aigua ens van servir per superar la calor!

Els altres dies, no vam parar en cap moment i 4t i 5è i per altra banda l’ESO, el següent dia ja marxaven a la platja a fer activitats i dins i fora de l’aigua! Dijous els nostres nens i nenes de 6è van marxar a fer una gimcana a la Ciutadella. Avui divendres, l’ESO anira a fer unes quantes tirades a la BOLERA i als de 2n i 3r els espera una gran aventura fins a la platja i poder gaudir d’un bon bany al mar, QUINA SORT!

US ESPEREM LA SETMANA VINENT!