En pierre, a tortosa!

Jornada amb en Pierre Oriola als Campus del Bàsquet Català!

El jugador del Barça Lassa ha aparegut al pavelló del Temple sobre les 11 del matí, amb una setantena de jugadores i jugadors que l’estaven esperant a pista amb una barreja d’il·lusió i nervis.

La jornada ha començat amb una bateria de preguntes que els participants s’havien estat preparant ahir dilluns amb els respectius responsables de cada grup.

La curiositat i el treball en equip ha fet que es generessin preguntes com ara en quin equip somiaves jugar de petit?, quin ha estat el jugador més difícil qui has defensat o com et vas sentir amb el triple de Jaycee Carroll?. Preguntes a les que el jugador targarí ha respost amb agilitat, ritme i destresa.

No ha pogut faltar jugar amb en Pierre, el qual ha participat en la competició de tirs lliures que els participants d’aquest primer torn del Campus realitzen al llarg de tota la setmana.

L’obligat bany a la piscina abans d’anar a dinar ha estat precedit d’un disputat K.O. a pista on ha estat necessària la participació de més d’un jugador per eliminar en Pierre.

Havent dinat, el jugador de l’ACB ha compartit una estona de signatures i fotos, les quals us farem arribar un cop acabat el Campus.

Com a sorpresa final, en Pierre ha regalat al Campus les seves bambes de joc signades i una samarreta. Aquest vespre les sortejarem entre tots els participants!

Seguim amb els entrenaments de la tarda i una estona de piscina.

Aquesta nit hi ha programada competició de 5×5. Estigueu atents a les Xarxes Socials que probablement hi haurà algun directe interessant

Demà a les 10:30h arriba en Jaume Comas i el seu mestratge en 3×3. Jaume, t’estem esperant!