XXVIIIa FESTA ''HISTÒRICS DEL BÀSQUET CATALÀ''

Dissabte 21 d'octubre tindrà lloc la 28a edició de la Festa "Històrics del Bàsquet Català" organitzada per la Fundació del Bàsquet Català.

La Fundació del Bàsquet Català (FBC) organitza la seva tradicional festa social, que enguany arriba a la seva 28a edició, en el decurs de la qual es distingeix com a "Històrics del Bàsquet Català", a persones que han deixat una forta empremta en la història del nostre esport, al llarg d'una continuada trajectòria de servei als seus clubs i al Bàsquet Català.

Durant l'acte, que tindrà lloc el proper divendres 21 d'octubre a partir de les 19.45h a l'Hotel Catalonia Barcelona Plaza, es soparà i es parlarà de bàsquet, es retrobaran vells amics i es lliuraran les distincions que el Patronat de la Fundació ha acordat en aquesta ocasió, a les següents persones:

1. Francesc DE PUIG VILADRICH
  2. Antoni SOLÀ CANALS
  3. José Luís GARCIA VELA
  4. Joan MASO ALBERT
  5. Ignacio SOLOZABAL IGARTUA
  6. Xavier VALLS CAMP
  7. Francesc NAVARRO SANFULGENCIO
  8. Estanislau ORRIT ESCODA
  9. Antoni SALAT BRUNEL
  10. Jordi SANT i BOSCH
  11. Lluís VALLS VILÀ
  12. Lali VILA SUNYER
  13. Carme VILAGRAN MONER

L'Hotel Catalonia Barcelona Plaza (Pl. Espanya, 6-8) serà l'escenari d'aquesta festa que s'iniciarà a les 19:45h. El preu del tiquet és de 55 euros i la reserva d'aquests es pot fer per transferència bancària, per telèfon (93.396.66.20), per correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o bé personalment a la seu de la Fundació del Bàsquet Català (Rambla Guipúscoa, 27 -2a planta-) de dilluns a dijous en horari de 10h a 14h i de 16h a 18:30h i divendres de 9:30h a 14:30h.

A fi de facilitar l'organització de l'acte es prega fer la reserva amb la major antelació possible.

CIRCULAR XXVIII FESTA HISTÒRICS DEL BÀSQUET CATALÀ