ÈXIT DE PARTICIPACIÓ DEL TORNEIG TORNA EL BÀSQUET CATALÀ EN LA SEVA SEGONA EDICIÓ

El cap de setmana del 25 i 26 de setembre es va celebrar la 2a edició del Torneig "Torna el Bàsquet Català" a Barcelona, organitzat per la Fundació del Bàsquet Català.

El CEM La Marbella de Barcelona va acollir, durant tot el cap de setmana de la Mercè, la segona edició del Torneig de pretemporada organitzat per a categories Pre Mini fins a Cadet, gaudint d'una gran implicació i amb la participació d'un total de 38 equips. Des de la Fundació volem expressar el nostre agraïment als clubs, als participants, als/les entrenadors/es i per descomptat a les famílies, gràcies a tots vam poder dur a terme el II Torneig Torna el Bàsquet Català i gaudir d'un cap de setmana ple de bàsquet i bon ambient.

Feu click a la imatge per veure la galeria de fotos.