Nou èxit de participació del Torneig Cloenda de la Fundació del Bàsquet Català en la seva setena edició

La 7a edició del Torneig Cloenda de categories Pre-Mini, Mini, (Pre) Infantil i Cadet organitzat per la Fundació del Bàsquet Català (FBC) a Lloret de Mar el cap de setmana del 5 i 6 de juny va tornar a ser tot un èxit.

Lloret de Mar va acollir, el passat 5 i 6 de juny les categories Pre-Mini, Mini, Pre-Infantil, Infantil i Cadet per realitzar el VII Torneig Cloenda de la Fundació del Bàsquet Català. Un any més, el torneig es va consolidant gaudint d'una gran implicació i amb la participació d'un total de 88 equips (36 femenins i 52 masculins).

Més d'un miler de jugadors, jugadores i tècnics han participat, també hem comptat amb la presència de prop de 1200 acompanyants.

El torneig, a càrrec de la Fundació del Bàsquet Catala, va comptar amb el suport de l'Ajuntament de Lloret i de la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ), així com també amb la col·laboració de Frit Ravich, Water World Lloret i Haribo, a qui es vol agrair tota l'ajuda mostrada.

Fotos: Fundacio del Bàsquet Català (FBC)