CONDOL DE LA FBC PER LA MORT DE JOSEP MARIA PUENTE I DOMENECH

Premiat com a Històric del Bàsquet Català al 2007, el Sr. Puente va ser exdirectiu de l'FCBQ i patró fundador de la Fundació del Bàsquet Català.

El president de la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ), Sr. Ferran Aril, i la família del Basquet Català mostren el seu sentit condol a la família del Sr. Josep Maria Puente Domenech, exdirectiu de l'FCBQ, patró fundador de la Fundació del Bàsquet Català i Històric del Bàsquet Català al 2007.

Acompanyem la família i amics en aquests moments de tristesa i dolor. Descansa en pau, Josep Maria.