BALAGUER PRESENTA EL SEU PROGRAMA D'ACTIVITATS COM A CIUTAT DEL BÀSQUET CATALÀ 2020-2021

El Pavelló 1r d'Octubre ha estat l'escenari, aquest passat dijous 18 de febrer, de l'acte d'inauguració del programa d'activitats de Balaguer, Ciutat del Bàsquet 2020-21.

El Pavelló 1r d'Octubre de Balaguer ha acollit, aquest passat dijous 18 de febrer, l'acte de presentació del programa d'activitats previstes de Balaguer com a Ciutat del Bàsquet Català 2020-21.

En aquesta ocasió, l'acte d'inauguració va comptar amb la presència i les intervencions de Jordi Ignasi Vidal, Alcalde de Balaguer, Javier Calles, President de la Representació Territorial de Lleida de la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ), Francesc Xavier Espilla, com a representant de la Fundació del Bàsquet Català (FBC) Joan Talarn, President de la Diputació de Lleida, Joan Segura, Representant Territorial de la Secretaria General de l'Esport, Toni Salud, President del Club Bàsquet Balaguer, i Gemma Vilarasau, Regidora d'Esports de Balaguer.

Enguany, la capital de la Noguera celebra novament la seva condició de Ciutat del Bàsquet Català degut les circumstàncies sobrevingudes per la pandèmia del Covid-19, per les quals el Patronat de la Fundació del Bàsquet Català (FBC) va acordar prorrogar un any més la seva capitalitat.