ÈXIT DE PARTICIPACIÓ DEL TORNEIG TORNA EL BÀSQUET CATALÀ EN LA SEVA PRIMERA EDICIÓ

La 1a edició del Torneig Torna el Bàsquet Català (Pre) Infantil i Cadet organitzat per la Fundació del Bàsquet Català (FBC) a Barcelona el cap de setmana del 10 i 11 d'octubre va ser tot un èxit.

El CEM La Marbella i el CEM Bac de Roda de Barcelona van acollir, el passat 10 i 11 d'octubre per les categories (Pre) Infantil i Cadet-, gaudint d'una gran implicació i amb la participació d'un total de 25 equips. Des de la Fundació volem expressar el nostre agraïment als clubs, als participants, als entrenadors i per descomptat a les famílies, gràcies a tots vam poder dur a terme el I Torneig Torna el Bàsquet Català. Malgrat la situació que estem vivint, va ser tot un èxit i es va poder gaudir d’un bon cap de setmana de bàsquet.

Feu click a la imatge per veure la galeria de fotos.