RESOLUCIÓ PROVISIONAL DELS AJUTS ECONÒMICS DE LA FUNDACIÓ DEL BÀSQUET CATALÀ

Publicada la resolució provisional de la concessió d'ajuts econòmics de la Fundació del Bàsquet Català (FBC) a esportistes federats nascuts entre els anys 2007 i 2012.

Tal i com s’estableix en la Convocatòria oficial, a partir del  28 de setembre del 2020, resta obert el tràmit d’audiència consistent en 5 dies hàbils per presentar les al·legacions que els/les sol·licitants considerin oportunes.
L’escrit d’al·legacions s’adreçarà únicament de manera telemàtica a l’adreça Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

Recordem que per fer efectiva la beca, caldrà tenir la llicència de la FCBQ per aquesta temporada 2020-2021.

- RESOLUCIÓ PROVISIONAL -