LA FUNDACIÓ NO S'ATURA A L'ESTIU

Malgrat la situació i ser un estiu diferent, tots els participants han pogut gaudir dels Casals de Lleure i Campus de Bàsquet de la FBC.

Tot i les dificultats d’aquest estiu 2020, La Fundació del Bàsquet Català va finalitzar amb èxit els Casals de Lleure i els Campus de Bàsquet a diversos barris de Barcelona i a la ciutat de Tortosa.

Aquest estiu hem pogut gaudir de la precència de la Núria Martínez, jugadora de l’UNI GIRONA de Lliga Femenina, el jugador Jordi Trias, ex-jugador del Bàsquet Girona a LEB PLATA, del FC Barcelona i el DKV Joventut entre d’altres. Els participants també van poder gaudir de la visita de l’ex-jugador Jaume Comas, que actualment és el seleccionador espanyol de 3x3.

Els Casals d'Estiu i Esportius de les escoles, Vallcarca Nord,  Bon Pastor, Nou Patufet, units als Campus de Bàsquet Game Time, Sant Ignasi – FBC i Tortosa han estat l’opció escollida per més de 700 famílies.

Malgrat la situació i les dificultats d’aquest estiu, un any més podem estar satisfets del funcionament dels casals i campus gràcies als coordinadors, monitors, entrenadors però sobretot a les famílies que han confiat en nosaltres per què els seus fills gaudeixin d’un estiu d’esport i diversió.

Cal destacar les 170 inscripcions al Campus de Tortosa, els 160 a Vallcarca Nord i els 185 de Sant Ignasi.