COMUNICAT FBC - Prevenció del coronavirus

La FBC decreta la suspensió de tota activitat federativa a partir d'aquest dijous 12 de març com a mesura de prevenció del coronavirus SARS-CoV-2.

Seguint les indicacions de la Secretaria General de l’esport i de l’Activitat Física i amb la finalitat de prevaldre la salut i el benestar de tots i totes les participants a les activitats que gestionem directament des de la Fundació del Bàsquet Català, decretem la suspensió de tota activitat esportiva extraescolar i de tota activitat física que dirigim des de la nostra entitat a partir de d'aquest dijous 12 de març i per un període mínim de 15 dies degut a la situació epidemiològica per coronavirus SARS-CoV-2.

Là FBC demana que continueu atentes a les modificacions que puguin produir-se en aquestes directrius indicades de de les administracions i des de les autoritats sanitàries.

Paral·lelament, seguirem en contacte amb els i les representats de la Secretaria General de l’Esport i l’Activitat Física i de l’Institut Barcelona Esports per atendre a les recomanacions que s’indiquin per la seva part o les autoritats competents.

Demanem, per tant,  responsabilitat i col·laboració davant d’aquestes mesures que son beneficioses per tots i totes.

- COMUNICAT Secretaria General de l'Esport i de l'Activitat Física
- Què és el coronavirus SARS-CoV-2?
- Rentat de mans amb sabó
- Què expliquem als infants sobre el coronavirus SARS-CoV-2?