COMUNICAT HBC - PREVENCIÓ DEL CORONAVIRUS

La Fundació del Bàsquet Català decreta l'ajornament dela Festa dels Històrics del Bàsquet Català com a mesura de prevenció del coronavirus SARS-CoV-2.

Mitjançant el present, i per tal de prevaldre la salut i el benestar de tots els federats i federades, i de tota la família del Bàsquet Català en general, la Fundació del Bàsquet Català (FBC) ha decidit ajornar la celebració de la Festa dels Històrics del Bàsquet Català, prevista pel proper 3 d’abril, sine die.

L'FBC pren aquesta decisió tot seguint les recomanacions de de les autoritats competents i després de valorar-ho internament. Segons l'evolució de la situació epidemiològica per coronavirus SARS-CoV-2, es determinarà una nova data per a celebrar aquesta vetllada de reconeixements i guardons.

- COMUNICAT Secretaria General de l'Esport i de l'Activitat Física
- Què és el coronavirus SARS-CoV-2?
- Rentat de mans amb sabó
- Què expliquem als infants sobre el coronavirus SARS-CoV-2?