XXVIIa FESTA ''HISTÒRICS DEL BÀSQUET CATALÀ''

Divendres 3 d'abril tindrà lloc la 27a edició de la Festa "Històrics del Bàsquet Català" organitzada per la Fundació del Bàsquet Català.

Com cada any, la Fundació del Bàsquet Català (FBC) organitza la seva tradicional festa social, que enguany arriba a la seva 27a edició, en el decurs de la qual es distingeix com a "Històrics del Bàsquet Català", a persones que han deixat una forta empremta en la història del nostre esport, al llarg d'una continuada trajectòria de servei als seus clubs i al Bàsquet Català.

Durant l'acte, que tindrà lloc el proper divendres 3 d'abril a partir de les 20h a l'Hotel Catalonia Barcelona Plaza, es soparà i es parlarà de bàsquet, es retrobaran vells amics i es lliuraran les distincions que el Patronat de la Fundació ha acordat en aquesta ocasió, a les següents persones:

1. Ligia BARRAGAN  ALCAZAR
2. Antoni Comas Coma
3. Manuel FAURA MONGUIO
4. Miquel Àngel FORNIES VELILLA
5. Ricard GUICH DAVESA
6. Ramon Josep MARIMON FONTGIVELL
7. Joan MARIN CALBA
8. Rafael MORENO CORPAS
9. Neus PARERA SURIÑACH
10. Franco PINOTTI DOTTOR
11. Josep  PRATS FELIU
12. Miquel PUIGPINOS BERTRAN

L'Hotel Catalonia Barcelona Plaza (Pl. Espanya, 6-8) serà l'escenari d'aquesta festa que s'iniciarà a les 20h. El preu del tiquet és de 55 euros i la reserva d'aquests es pot fer per transferència bancària, per telèfon (93.396.66.20), per correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o bé personalment a la seu de la Fundació del Bàsquet Català (Rambla Guipúscoa, 27 -2a planta-) de dilluns a dijous en horari de 10h a 14h i de 16h a 18:30h i deivendres de 9:30h a 14:30h.

A fi de facilitar l'organització de l'acte es prega fer la reserva amb la major antelació possible

CIRCULAR XXVII FESTA HISTÒRICS DEL BÀSQUET CATALÀ