3a EDICIÓ DELS PREMIS SÈNIOR XX ANYS DE LA FUNDACIÓ DEL BÀSQUET CATALÀ

El Museu Olímpic i de l'Esport Joan Antoni Samaranch va acollir la 3a edició d'una festa que reconeix la fidelitat de jugadores i jugadors d'arreu de Catalunya als seus clubs.

La Fundació del Bàsquet Català (FBC) va celebrar, aquest dimarts 4 de febrer a les 20h a l'Auditori del Museu Olímpic i de l'Esport Joan Antoni Samaranch de Barcelona, la 3a edició dels 'Premis Sènior'.

En un acte tancat, la Fundació va guardonar aquells jugadors i jugadores que han estat al seu club 20 anys o més i que han jugat o encara juguen al Sènior del seu mateix club, demostrant una fidelitat i lleialtat al seu club i als seus colors. Jugadors i jugadores que per la seva trajectòria representen els valors i l'essència d'un club.

Els guardonats d'aquesta 3a edició dels 'Premis Sènior' van ser els següents:

• Oleguer Cruz Martí, jugador de l’AE Bàsquet Berga durant 24 temporades.
  • Jordi Gargallo López, jugador del CB Viladecans durant 23 temporades.
  • Teresa Gómez Castellà, jugadora de la UE Mataró durant 21 temporades.
  • Marc Jorba Berruezo, jugador del CB Esparreguera durant 21 temporades.
  • Albert Mosqueda Lambert 'Tito', jugador del CB Grifeu-Llançà durant 28 temporades.
  • Carlos Olmos Monzón, jugador del BC Tecla Sala durant 22 temporades.
  • Víctor Ortuño Pascual, jugador del CIC durant 24 temporades.
  • Jordi Ramírez Bastart, jugador del BC Gramenet durant 23 temporades.
  • Sergi Ramírez Bastart, jugador del BC Gramenet durant 23 temporades.
  • Marc Rueda Martí, jugador del BC Tecla Sala durant 21 temporades.
  • David Segarra Solsona, jugador del CEP Vallfogona durant 30 temporades.
  • Albert Tomàs Morales, jugador de l’AE Bàsquet Berga durant 27 temporades.
  • Fernando Vàzquez Solà, jugador del CIC durant 24 temporades.

Cliqueu a la fotografia per a veure la resta d'imatges