TRET DE SORTIDA A BALAGUER, CIUTAT DE BÀSQUET CATALÀ 2020

Aquest passat dijous 23 de gener es va realitzar a l'Ajuntament de Balaguer l'acte d'inauguració de Balaguer com a Ciutat del Bàsquet Català 2020.

La Sala d'actes de l’Ajuntament de la ciutat de Balaguer va ser l’escenari, aquest dimarts 23 de febrer, de l’acte inaugural de Balaguer, Ciutat del Bàsquet Català 2020.

L’acte va comptar amb les intervencions de Gemma Vilarasau, Regidora d’Esports, Ferran Aril, president de la Fundació del Bàsquet Català i de la Federació Catalana de Basquetbol, Toni Salud, president del Club Bàsquet Balaguer, Joan Segura, delegat territorial d’Esports de la Generalitat, Joan Talarn, president de la Diputació de Lleida, i Jordi Ignasi Vidal, alcalde de Balaguer.

Es va veure el llançament del vídeo de presentació del projecte i de promoció de ‘Balaguer, Ciutat del Bàsquet Català 2020’, es va fer la presentació del programa d’activitats i també hi va haver cabuda pel moments més institucional, amb les intervencions i parlaments dels representants de les diferents administracions públiques.