TERCERA EDICIÓ DELS PREMIS SÈNIOR XX ANYS

El proper dia 4 de Febrer a les 20 hores a l’Auditori del Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch de Barcelona la Fundació del Bàsquet Català celebrarà la Tercera Edició del Premis Sènior.

Des del Bàsquet Català volem premiar aquells jugadors que comencen a un club des de ben petits i es retiren en el mateix, és a dir, jugadors que sempre han estat fidels al seu club. Aquells jugadors que per la seva trajectòria representen els valors i l’essència d’un club. Aquells jugadors que sempre han estat i estaran reconeguts des de el seu club, però mai han tingut un reconeixement del Bàsquet Català com es mereixen.

La Fundació del Bàsquet Català pretén premiar aquells jugadors que han estat dins del seu club 20 anys o més i que han jugat o encara juguen al Sènior del seu mateix club, demostrant una fidelitat i lleialtat al seu club i als seus colors.
Premiats, d’aquesta manera la Fundació del Bàsquet Català, en nom del Bàsquet Català, vol agrair-vos la vostra dedicació, la vostra trajectòria i la implicació en el vostre club en particular i en el Bàsquet Català en general.

Els guardonats de la Tercera Edició dels Premis Sènior han estat els següents:

Oleguer Cruz Martí, jugador de l’AE Bàsquet Berga durant 24 temporades.
Jordi Gargallo López, jugador del CB Viladecans durant 22 temporades.
Teressa Gómez Castellà, jugadora de la UE Mataró durant 21 temporades.
Marc Jorba Berruezo, jugador del CB Esparreguera durant 21 temporades.
Albert Mosqueda Lambert “Tito”, jugador del CB Grifeu-Llançà durant 28 temporades.
Carlos Olmos Monzón , jugador del BC Tecla Sala durant 22 temporades.
Víctor Ortuño Pascual, jugador del CIC durant 24 temporades.
Jordi Ramírez Bastart, jugador del BC Gramenet durant 23 temporades.
Sergi Ramírez Bastart, jugador del BC Gramenet durant 23 temporades.
Marc Rueda Martí, jugador del BC Tecla Sala durant 21 temporades.
David Segarra Solsona, jugador del CEP Vallfogona durant 30 temporades.
Albert Tomàs Morales, jugador de l’AE Bàsquet Berga durant 27 temporades.
Fernando Vàzquez Solà, jugador del CIC durant 24 temporades.

A l’acte només es podrà accedir amb invitació.