LA FUNDACIÓ DEL BÀSQUET CATALÀ AL ‘+QBASKET PARA TODOS’ ORGANITZAT PER LA FEB

El passat dissabte 18 de gener a la Zona Esportiva Ca’n Jofresa de Terrassa es va dur a terme el “+QBásquet para todos” on 50 jugadors amb discapacitat sensorial van gaudir d’un matí de bàsquet i d’integració.

La Fundació del Bàsquet Català va col·laborar en aquest programa de bàsquet inclusiu de la Federació Espanyola de Bàsquet i de l’empresa farmacèutica Kern Pharma.

El subcampió olímpic, Fernando Romay, va fer gaudir a uns 50 esportistes en un entrenament de bàsquet inclusiu molt especial. La jornada va comptar amb la presència del Vicepresident d’Afers Culturals de la Fundació del Bàsquet Català, Sr. Enric Prats.

Si cliqueu a la fotografia anireu a la galeria d'imatges

Amb la il·lusió pels núvols, els 50 participants van realitzar exercicis de llançament, de bot i d’entrades a cistella.  Van poder competir també en concursos de llançament per finalitzar disputant un partit amb un speaker de luxe, la llegenda del bàsquet espanyol, Fernando Romay.

Fotos FEB

“+QBasket para todos” és un programa de la FEB i Kern Pharma integrat en la plataforma “Universo Mujer Baloncesto” que consisteix en unes jornades de bàsquet inclusiu destinades a col·lectius amb discapacitat física o sensorial, sota un ambient lúdic en que posa els valors del bàsquet coma a mitjans d’integració, sensibilització i educació en valors.