DEBUT DE L’EQUIP FÈNIX A LA LLIGA PREFERENT

L'equip Fènix debuta a la Lliga Preferent de bàsquet per a discapacitats sensorials

El passat dissabte 9 de Novembre l’equip Fènix juga el seu primer partit de la història a la categoria Preferent de la competició de bàsquet organitzada per l’ACELL.

El partit entre l’equip Fènix i el Màgic Barna, un dels millors equips de la categoria, es va disputar a les instal·lacions de la Unió Esportiva Horta, on l’equip Fènix juga com a local aquesta temporada.

El partit va començar molt igualat, la primera cistella del partit la va anotar el Jaume Soler. El primer quart va estar força igualat, però a partir d’aquí es va fer evident la superioritat del Màgics Barna, que es va proclamar guanyador.

Des de la Fundació del Bàsquet Català volem agrair a la Unió Esportiva Horta per deixar-nos utilitzar les seves instal·lacions. Al partit hi va assistir el President de l’Horta, en Paco Carmona i la Marisol Colet, Directora General Corporativa de la Fundació del Bàsquet Català.