PARTIT D’EXHIBICIÓ DE JUGADORS AMB DISCAPACITAT FUNCIONAL A ST JULIÀ DE VILATORTA

DISSABTE 7 DE SETEMBRE LA FUNDACIÓ DEL BÀSQUET CATALÀ VA ORGANITZAR UN PARTIT D’EXHIBICIÓ ON VAN PARTICIPAR DIFERENTS EQUIPS DE BÀSQUET AMB DISCAPACITAT FUNCIONAL

Com cada any aprofitant la celebració del XXXVè Torneig de bàsquet BBVA de Sant Julià de Vilatorta la Fundació del Bàsquet Català amb la col·laboració de l'Obra Social de La Caixa va organitzar un partit d’exhibició de bàsquet de nois amb discapacitat funcional.

Cliqueu a la fotografia per veure una selecció de fotografies

En aquesta edició hi van participar jugadors de l’equip de la Fundació, l’equip Fènix, del SESE, del Màgic Barna i del UESC de Sant Cugat. Es van barrejar els jugadors en dos equips el més equilibrat possible, on el menys important era el resultat. El més important era que els nois gaudissin del bàsquet jugant entre companys. La  senyora Marisol Colet, Directora General Corporativa de la Fundació del Bàsquet Català i la senyora Maite Calamita, Secretària de la Fundació, van fer entrega dels trofeus i dels obsequis.

La Fundació del Bàsquet Català va posar a disposició dels jugadors i acompanyants d’un autocar per a fer el viatge, amb dinar inclòs i entrades per anar a la piscina.

Després de dinar es va celebrar un torneig de triples que va estar molt disputat.