5È MÍTING DE BÀSQUET UNIFICAT DE SANT CUGAT DEL VALLÉS

El passat dissabte 6 de Juliol es va celebrar el 5è Míting de Bàsquet Unificat a Sant Cugat del Vallés.

Com cada any per aquestes dates la Fundació del Bàsquet Català organitza el Míting Unificat. Com és tradició s’ha celebrat a la ciutat de Sant Cugat del Vallés, on és la quarta edició que se celebra a aquesta ciutat. L’última edició que es va celebrar al desembre es va disputar a Girona.

En aquesta edició hi van participar 8 equips de jugadors discapacitats. Hi van assistir l’equip Fènix, equip apadrinat per La Fundació, el SESE, el Lluïsos de Gràcia, el Joventut de Badalona, el FC Martinenc,  la Fundació Special Barça,  el Màgic Barna i l’anfitrió la Unió Esportiva Sant Cugat. Uns 100 jugadors discapacitats i uns 50 unificats van gaudir d’aquesta activitat.
En aquest Míting la idea es barrejar jugadors amb i sense discapacitat per a que disfrutin del seu esport preferit, el BÀSQUET. Es juguen partits sense marcador on el més important és que hi hagi una bona integració i bon ambient entre els participants.
Com cada any s’han celebrat concuros de tir i per primera vegada s’ha fet un concurs d’habilitats on els més ràpids a realitzar un circuït s’emportaven una pilota de regal. Tot un èxit.
Des de la Fundació volem agrair la col·laboració de la Unió Esportiva Sant Cugat, en especial a la Pilar Bladé, a l’Obra Social La Caixa a través de Jorge Sancho per ajudar a celebrar aquestes activitats i al Victor Herrero de la CocaCola per les begudes i els obsequis que hem pogut donar a tots els participants. També agrair als dos BQ Voluntaris que es van passar a donar un cop de mà al matí, a Emili Lázaro i a la Montse Pinillos.

Al tancament de l’acte hi van assistir diferents autoritats que van dir unes paraules. Hi va intervenir la Directora General Corporativa de La Fundació, la sernyora Marisol Colet, el President del Joventut de Badalona, Juan Antonio Morales i em falta el del barça que no me’n recordo del nom ni del càrreg.
I sobretot volem donar les gràcies a tots els participants i famílies, ja que sense vosaltres no seria possible.

La propera edició del Míting es celebrarà al desembre a la ciutat de Tarragona. Us hi esperem.