DONACIÓ DE L'OBRA SOCIAL LA CAIXA A LA PART SOCIAL DE LA FUNDACIÓ

L'Obra Social La Caixa fa una donació a la part social de la Fundació del Bàsquet Català per a que es desenvolupi les activitats per a discapacitats sensorials

El passat dijous dia 2 de Maig es va dur a terme la signatura protocol·lària entre La Caixa i la Fundació de Bàsquet Català. En aquesta signatura La Caixa es compromet a fer una donació a la part social de La Fundació per a dur a terme les activitats amb els nois amb discapacitat sensorial que juguen a bàsquet. En aquesta signatura van estar presents el Javier Sancho, Director de Banca i Institucions de Barcelona, el President de la Fundació el senyor Joan Fa i la seva Directora General Corporativa la Marisol Colet.

Des de la Fundació del Bàsquet Català volem donar les gràcies a l'Obra Social la Caixa ja que gràcies a aquesta aportació econòmica es podran dur a terme un munt d'activitats relacionades amb l'esport i el bàsquet per a nois amb discapacitat.