JORNADA DE RUGBY DE LA FUNDACIO DEL BÀSQUET CATALÀ I ELS VETERANS DEL FC BARCELONA

El passat dia 31 de Març es va celebrar al camp de Rugby de la Teixonera una sessió d’entrenament dirigida pels veterans del Barça per a jugadors amb discapacitat sensorial que juguen a bàsquet.

Per primera vegada la Fundació del Bàsquet Català conjuntament amb la secció de Rugby de Veterans del FC Barcelona organitzen una jornada de Rugby, en la qual els nostres nois van aprendre a fer passades, xuts i placatges.

Es van realitzar 4 estacions on es treballaven diferents aspectes del Rugby. A la primera es treballaven les passades, a la segona els xuts a pals, a la tercera placatges defensius i a la quarta es realitzaven placatges amb pilota.

Les 15 pilotes que vam utilitzar per a la sessió ens les van regalar els veterans del Barça i vam procedir a sortejar-les entre tots els participants.

Si cliqueu a la següent fotografia podreu veure les fotos que vam fer, on s’aprecia lo bé que s’ho van passar els nois.

La jornada va acabar gaudint del partit en directe de la primera divisió espanyola entre el FC Barcelona i el Burgos, en el qual va guanyar l’equip de casa. Els veterans a més a més ens van obsequiar amb un petit àpat per als participants. Va ser la primera vegada que molts de nosaltres veiem un partit de rugby i va ser molt interessant, molts segur que hi tornaran.

Des de la Fundació del Bàsquet Català i en el meu propi volem donar les gràcies als veterans i als jugadors del Barça de Rugby per fer que fos una jornada plena d’emocions, entretinguda, i com no podria ser millor la germanor entre dos esports, el RUGBY i el BÀSQUET.

L’any vinent espereu-nos que hi tornarem.

Marisol Colet i Figa

Directora General Corporativa de la Fundació del Bàsquet Català