XXVIa FESTA ''HISTÒRICS DEL BÀSQUET CATALÀ''

Divendres 29 de març tindrà lloc la 26a edició de la Festa "Històrics del Bàsquet Català" organitzada per la Fundació del Bàsquet Català.

Com cada any, la Fundació del Bàsquet Català (FBC) organitza la seva tradicional festa social, que enguany arriba a la seva 26a edició, en el decurs de la qual es distingeix com a "Històrics del Bàsquet Català", a persones que han deixat una forta empremta en la història del nostre esport, al llarg d'una continuada trajectòria de servei als seus clubs i al Bàsquet Català.

Durant l'acte, que tindrà lloc el proper divendres 29 de març a partir de les 20h a l'Hotel Catalonia Barcelona Plaza, es soparà i es parlarà de bàsquet, es retrobaran vells amics i es lliuraran les distincions que el Patronat de la Fundació ha acordat en aquesta ocasió, a les següents persones:

1. Jaume Albertí Boada
2. Miquel Bataller Guitart
3. Josep Bonastre Vázquez
4. Enric Campos Chaure
5. Francesc Farràs Serentill
6. Maite González Casals
7. Víctor Mas Ràfols
8. Josep Morris Escobar
9. Jordi Parra Estévez
10. Joan Salvadó Ferré
11. Vicenç Sanchís Rosique
12. Joan Ventura de San José

L'Hotel Catalonia Barcelona Plaza (Pl. Espanya, 8) serà l'escenari d'aquesta festa que s'iniciarà a les 20h. El preu del tiquet és de 55 euros i la reserva d'aquests es pot fer per transferència bancària, per telèfon (93.396.66.20), per correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o bé personalment a la seu de la Fundació del Bàsquet Català (Rambla Guipúscoa, 27 -2a planta-) en horari de 10 a 14h i de 16 a 18:30h.

A fi de facilitar l'organització de l'acte es prega fer la reserva amb la major antelació possible

CIRCULAR XXVI FESTA HISTÒRICS DEL BÀSQUET CATALÀ