TRET DE SORTIDA A REUS, CIUTAT DE BÀSQUET CATALÀ 2019

Aquest passat dimarts es va realitzar a l'Ajuntament de Reus l'acte d'inauguració de Reus com a Ciutat del Bàsquet Català 2019.

La Sala de Plens de l’Ajuntament de la ciutat de Reus va ser l’escenari, aquest dimarts 26 de febrer, de l’acte inaugural de Reus, Ciutat del Bàsquet Català 2019. L’alcalde de la ciutat, Carles Pellicer; el regidor d’Esports, Jordi Cervera; i altres membres del consistori així com representants de les diferents entitats col·laboradores, van rebre la designació formal de Ciutat del Bàsquet Català 2019 per part del president de la Fundació del Bàsquet Català i de la Federació Catalana de Basquetbol, Joan Fa.

El pregó inaugural va anar a càrrec de Pere Sust, vicepresident de la Fundació del Bàsquet Català i persona amb una llarga trajectòria com a dirigent d’entitats i institucions del món del bàsquet i l’esport. Va ser un repàs a la història recent de Reus i la seva relació amb l’esport de la cistella.

La sala estava plena de gom a gom amb quasi la totalitat de la Junta Directiva de l’RT Tarragona de la Federació Catalana de Basquetbol, així com amb representants de clubs i entitats no només de la ciutat de Reus, si no també d’altres poblacions properes.

Després dels discursos institucionals, es va passar a entregar les banderes de Reus, Ciutat del Bàsquet Català 2019 als representants dels diferents clubs i entitats implicades en l’organització d’aquest esdeveniment. Els clubs de basquetbol de la ciutat, diferents escoles i el Consell Esportiu del Baix Camp.

Amb aquest acte es dona el tret de sortida a un gran ventall d’activitats, tant esportives com socials, que impregnaran tot aquest 2019 l’ambient de basquetbol a la capital del Baix Camp. El primer d’aquests actes serà  la inauguració de la 37a Olimpíada escolar de Reus, el proper 8 de març, on es comptarà amb la presència de l’exjugadora internacional Noemí Jordana.

Galeria fotogràfica (RT Tarragona FCBQ)