LA FUNDACIÓ AMB LA DIPUTACIÓ DE BARCELONA

La Fundació del Bàsquet Català de visita institucional a la Diputació de Barcelona

El passat dilluns 28 de gener, el President de la Fundació del Bàsquet Català (FBC) Joan Fa, acompanyat de la seva directora general corporativa Marisol Colet, va ser rebut pel President de la Diputació de Barcelona (DIBA) Sr. Marc Castells.

Una visita institucional on, acompanyats de la Diputada d’Esports Maite Fandos, i d’altres representants municipals com l’alcalde de Badalona Àlex Pastor i el seu tercer tinent d’alcalde Ruben Guijarro, varen poder parlar de la funció, les tasques socials, els programes de promoció esportiva i preservació de la història del bàsquet a casa nostra, que desenvolupa l’FBC, així com la lluita contra l’exclusió social entre d’altres.